نقطه چین منظم در ورد
آیا تا به حال فهرست مطالب در ورد تایپ کردهاید؟ حتماً برای شما سوال شده است که این نقطه چین های منظمی که در بخش فهرست می زنند را چگونه باید ایجاد کرد. آیا باید تمام این نقطه ها را با دست تایپ کرد؟ نه. برای رسیدن به نقطه چین منظم در ورد نیاز است که تکنیکی را بلد باشید. این ویدیوی کوتاه و رایگان از یوآفیس را ببینید و تکنیک نقطه چین منظم زدن را یاد بگیرید.
در این ویدیو یک روش ساده اما کاربردی به شما آموزش می دهیم که به شما کمک میکند نقطه چین های فهرست را با یک حرکت ایجاد کنید. مبنای این تکنیک کار کردن با دکمه Tab است. در واقع شما پیشفرض دکمه Tab را تغییر می دهید تا به جای زدن فاصله، یک سری نقطه چین برای شما ایجاد کند. البته این قابلیت تنها برای اینکار استفاده نمی شود و میتواند برای موقعیت های دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد.
چرا نقطه چین منظم در ورد اهمیت دارد؟
زمانی که شما نقطه چین های فهرست را دستی تایپ میکنید، بعد از چاپ کردن یا خروجی گرفتن PDF از ورد متوجه میشود که تمامی نقطه چین ها به هم ریخته و سطرها نسبت به هم کوتاه و بلند شده اند. از آنجایی که در یک فهرست منظم بودن اهمیت دارد، باید نقطه چین ها به گونه ای ایجاد شوند که همگی در یک نقطه از خط به پایان برسند. در این آموزش رایگان از یوآفیس با هم می بینیم که چطور میشود چنین چیزی ایجاد کرد و تنها با زدن یک دکمه برای تمام عناوین یک فهرست از آن استفاده نمود. این آموزش را ببینید و اگر سوال یا پیشنهادی دارید با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. از همراهی شما سپاسگذاریم. می توانید از دوره های یوآفیس برای بالا بردن مهارت های خود استفاده کنید.
مطالب زیر را حتما مطالعه کنید
حذف افکت در پاورپوینت
خطای #### در اکسل
جاستیفای در پاورپوینت چگونه انجام می شود؟
چگونه در اکسل پرینت تمام صفحه بگیریم؟
در ورد چگونه صفحه را افقی کنیم؟
پاورقی در پاورپوینت چگونه ایجاد می شود؟
دوره های آموزشی مرتبط
آموزش کار با ورد گوشی
2 دیدگاه
به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.
امکان ارسال نظر وجود ندارد.
خدا خیرت بده
سلامت باشید.
هر سوالی داشتید بفرمایید آموزشش رو می سازیم.