تنظیم ذخیره سازی اتوماتیک در ورد
وقتی در طول روز ساعات زیادی را با برنامه ورد سر و کار داشته باشید، به دنبال ساده تر کردن بعضی از دستورات و فرامین آن می گردید. حتماً برای شما هم پیش آمده که در حین انجام کار در برنامه ورد، سیستم با مشکل رو به رو شده است و به هر دلیلی، اطلاعات خود را از دست داده اید. مثلاً برنامه ناگهان دچار ارور می شود و مجبور می شوید آن را ببندید. یا سیستم به طور کل خاموش روشن می شود. حتی ممکن است برق قطع شود و در نتیجه تمام اطلاعات ذخیره نشده، بپرد. برای جلوگیری از چنین مشکلی احتمالاً هر چند دقیقه یکبار به خودتان یادآور می شوید که فایل را ذخیره کنید. اما هرچقدر هم که این کار را خوب انجام دهید، باز هم ممکن است هنگام برور یک اتفاق، فراموش کرده باشید فایل را ذخیره کنید. حالا راه حل ساده تر چیست؟ تنظیم ذخیره سازی اتوماتیک در ورد چگونه انجام می شود؟ در این قسمت از ویدیوهای رایگان سایت یوآفیس خواهید دید.
تنظیم ذخیره سازی اتوماتیک در ورد چه کاربردی دارد؟
با این قابلیت شما می توانید مشخص کنید که فایل هایتان هر چند دقیقه یکبار به صورت خودکار ذخیره شوند. با تنظیم این گزینه، دیگر نیازی نیست نگران پریدن اطلاعات خود در ورد باشید. حالا دیگر خود نرم افزار ورد، کارهای شما را رأس یک زمان مشخصی ذخیره می کند. اگر فایل به ناگهان بسته شود، دفعه بعدی که برنامه را باز می کنید، بکاپی که برای شما ذخیره کرده است را به شما نشان خواهد داد. در ویدیو یاد می گیرید که چطور مدت زمان تناوب ذخیره سازی اتوماتیک ورد را تنظیم کنید. همچنین می توانید مشخص کنید که فایل بکاپی که ورد برای شما ذخیره می کند، در کدام لوکیشن و کدام پوشه از کامپیوتر شما باشد. امیدواریم که این آموزش مورد توجه شما عزیزان واقع شود.